FREEEDAG JIIIHOO

I natt har man fan inte sovit mycke :( Fanny är vildare än vanligt.... vi klev upp strax före 8 satte mig då vid datorn.
Av en slump igår hittade jag namnet på ett band som jag hörde en låt av för jätte jätte längesen (vart lite rörigt haha)
Så nu på morgonen har jag laddat ner massa låtar me dom och jag gillar dom skarpt!! :D

I dag ska vi gå och kolla på  fiskar få se om de innhandlas nån ny till gänget ;P
Ringde telebanken å till min förvåning hade skattepengarna kommit in(hade glömt bort dom) :D
Ska även kolla nån ny tröja åt busungen vi ska ju på kalas i morgon å då måste man ju så klart vara fin haha :

Ne nu ska jag göra mig i ordning hoppa i duscen och så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0