fredag.... fan va veckorna går fort!!

Just nu sitte jag å läser kan ju inte släppa boken när jag väl börjat :P är på bok nio snart, är ju 47 st i serien.
Fanny ligger och sover skönt å få va ifred en stund!!
Hon har varit så jobbig ett tag, vaken hela kvällarna och jätte knölig på natten :(
Fan man kan undra när man ska få vila ut ordentligt, sånt man bara kan drömma om haha.
Snart slutar mathias, vet inte va vi ska hitta på i helgen, tänkte först göra nått i morgon(bara vi två) men vi får se.

mamma ringde nyss om att mormor kommer på måndag....då tycker dom att jag ska släppa allt å åka dit, varför är det bara jag som ska skita i allt å följa deras  vilja?? Va fan vill mormor träffa fanny kan hon väl komma hit...jag har ingen bil....ska jag släpa allt på bussen då är det väl lättare att dom kommer till mig hon kliver ju av bussen på stan (där jag bor) jag blir så trött..
Sist mormor skulle komma åkte jag till mamma men inte dök hon upp hon festade loss istället(mormor är alkohlist) så hon valde ju spriten istället för fanny därför känns det som att: vill hon träffa henne får hon komma hit!!!

Ne nu ska jag läsa vidare innan bråkstaken vaknar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0