Faaan!!!!!!

Försöker fixa min blogg men de går ju för fan inte *suck* har ju hittat en sida där det står hur man ska göra men det blir inte som jag gör ändå :(
Gör precis som de står men de funkar ju inte......... vill ju lägga in egna bilder längst upp     BLÄÄÄ

I natt vart det inte mycket sömn fanny gnällde titt som tätt och hon är ju rörligare än vet inte vad!!
Snart dags att hon börjar sova i egen säng på nätterna....
ja menar, fast hon sover far hon ju omkring som en virvelvind och då kan ju knappast jag sova.
Hon vaknade även tidigt i dag............ så själv är jag som ett vandrande lik haha

Fan jag är lite rädd har fått ont bak i lungan igen vet ju inte varför jag får de??
men som sagt är jag skiträdd att få proppar igen :(  Känner mig även förkyld och det passar sig INTE ljust nu, eftersom vi ska till stockholm i övermorgon.......
Hör att fanny sitter å småhostar.... men det är väl den normala oturen man har att bli sjuk nu när vi ska iväg.
 Nu ska jag plocka ihop toapapper som min lilla dam roat sig med, hon har verkligen plockat sönder papperet i miniatyr bitar haha, busunge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0