det gick bra!!

Besöket på sjukan gick över förväntning :D Hon som stack mig var jätte trevlig å lyckades på första sticket.
Fanny sprang väl omkring där å charmade alla som vanligt :)
iväntrummet var det en jätte söt 8månaders bebis.....
bebisen å fanny började *snacka* me varandra :)
När jag satt inne i andra rummet å tog proverna kom fanny in och kramade mitt ben, hon är så go min lilla brud !!
Å jag kan lova att det var populärt att springa i dom stora långa korridorena, hon skrattade å heja på alla.
å alla stannade  för å beundra mitt bustroll :)
Det skulle ta ca i månad innan jag får svar på proverna....

I dag(typ om en timme) kommer min far, vi ska ner på stan och traska :) kul för fanny å träffa morfar var ju ett tag sen :P

Och på tisdag kommer mormor så det är väl lika bra att jag åker till mamma och för allt överstökat!!!


ne nu blåsa barret sen frukost :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0