borlänge!!!

Ja i dag är det  uppehåll och man kan ana solen ibland :D så vi drar till borlänge.
Mathias ska panta in lite spel så vi får stålar, sen ska vi till djuraffären....kolla fiskar och bakgrund kanske även att nån växt slinker med.

Fan va tråkigt att hösten är på g.
 A visst kan jag hålla med om att början av hösten är ganska mysig men sen går det bara utför.....
Den långa kalla tråkiga vintern kan jag skippa :P det är bara julen jag gillar med allt mys och stök runtomkring!!!

Nu frukost sen iväg!!!

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

O, men jag tycker att jensens har bra mat. Men det finns ju olika resturanger, sen smakar ju maten i princip lika beroende på hur bra kock man får. Jaja, synd att du vart missnöjd. Kraam

2008-08-19 @ 12:04:52
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: Skinkan84

Va har du för bloggadress. tänkte lägga till dig på favvobloggar

2008-08-19 @ 12:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0