Boring....

sitter här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
fanny är skitdryg håller på och plockar ur bokhyllslådorna *suck*
Mathias ligger och sover så han blir pigg till kvällen.
Såg ju först ut som om vädret skulle bli skapligt, men nu har det mulnat på å regnat en skvätt.
Ja ja än är det inte helt kört kan ju klarna upp.................haha inte rör att jag tror det då ;P

Ska väl snart slänga im mig lite käk från gårdagen...hmm jag får ALLTID så svårt att äta när jag ska dricka, fattar inte varför???

bye bye

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Men du om den lille bögen dyker upp så hälsa han i från mig da! ´Jag har försökt att ringa åt han nämligen, men inte lyckats få tag i han.

Puss

2008-08-29 @ 22:15:11
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0