19.32 måndag!!

Gud va skönt att det är kväll, fanny kör verkligen slut på en hon är överallt... ena stunden står hon på toan och spolar nästa sitter hon på köksbordet och en sekund senare har hon plockat ur lådorna i bokhyllan *pust*
Har varit ute med henne nästan hela dagen :) hon måste göra slut på lite energi....
Hon får inte sova på dagarna längre för då sover hon inte på kvällen.
Just nu sitter hon och äter gröt ...själv...blir jätte kladdigt men det gör inget man måste ju träna, hon är så duktig min lilla kladdgris !!!
Mathias är hos sin mor och tapetserar har varit där hela dagen, och det tar nog en bra stund till innan han är hemma.

Blir nog fest på fredag som det ser ut än så länge :) 'skojigt värre hihi'

I morgon ska jag till mamma så min mormor äntligen får träffa fanny!! (Hon kommer på besök) å som ni redan vet är det ju jätte svårt att komma hit...........gggrrr blir så irriterad men det är bara å bita ihop!!

nu ska jag tvätta av fanny sen sängen (för henne inte mig haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0