fan fan fan

Orkar fan inte mer!!!!
Känner mig så jävla misslyckad!!!!!
ALLT jag gör ALLT jag är...ÄR åt helvete!!!
Jag tänker tankar som skrämmer mig...
Tankar jag inte vågar tänka fullt ut......
 
Min ångest min smärta gör jag allt för att dölja!!!
Orkar inte med mig själv!!
Jag ler utåt men känner mig tom
Om folk bara visst vilket mörker som tynger ner mig....
Fattar inte varför man ska må så jävla dåligt för????
Jag försöker hela tiden få allt att funka men allt blir bara åt helvete......
Fattar inte hur nån kan vara så jävla misslyckad som jag
 
Jag älskar min underbara poljvän och min skitunge och alla adra nära och kära MEN pallar inte med mig själv och fattar inte hur nån annan heller kan göra de
 
Känns som att folk adrig ser MIG.......utan bara tar mig för given....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0