Valborg!!!

I går vart det jobb mellan 7-16 och efter det stod det grillning på schemat :)
Gött som faaaan!!
Enda minuset var ju potatisgratängen som förstörde magen resten av kvällen.....
Grymt sugen på en öl men smuttade bara tack vare den där jävla magen!! :(

Efter maten tog vi sällskap med millis+familj till gruvan....
Kunde nog skippat det hela,kallt,lååång väntan på brasa och inga fyrverkerier.
Fyrverkerierna var inställda pga ett fågelpar...va fan fåglarna har ju vart där varenda år och  har ju inte verkat störas!!!!
Sen smällde det ju runtomkring hela tiden så några fler  hade ju inte skadat!
Ne jag gav upp och gick hem före skruttan och Tias :P

Resten av kvällen spenderades i sängen och det tog inte lång tid innan jag somnade brevid min älskade lilla skatt<3
Och med skatt menade jag barn och inte man ;P
Mannen han drog på krogen med nån polare och roade sig i stället :)


Bilder!!!



Jag å skruttan<3

GÖTT!!!

Fanny med kusin Billy och med billys bonuskusin Ella:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0