kryssningen :)





Hemma igen efter en både bra och mindre bra kryssning :P
Mys att komma iväg så klart men kunde ju sluppit vissa saker! 
Tex så fick vi fel mat än den vi beställde,maten var dyr och portionerna väldigt små :(

Mätta?? NEJ!

Nöjda?? NEJ!

Åt vi på samma ställe dagen efter?? NEJ verkligen inte ! Och vi var mycket nöjdare på detta ställe :)
Om vi räknar bort den där stora feta baldlusen som låg mosad på min sallad....
Förstår inte varför just jag som är så känslig för sånt ALLTID ska få massa äckliga kryp i min mat!!??

Vart även en del onödigt gnabb.....
Envisa?? JA! haha och aldrig lär vi oss hur vi ska hantera varandra utan det blir samma sak varje gång<3
Ja ja skitsamma sånt som händer :P

Fanny tyckte då det var jätte skoj att åka båt och i går kväll när vi kom hem så bröt hon ihop(av trötthet)
och ville tillbax och åka mera båt.
Det var ju så klart jätte spännande att springa omkring och upptäcka allt!
Vart en hel del tjat från mamma och pappa!!! :P
Förstår ju så klart henne,allt nytt och spännande hon ville hinna med.

Bollhav,titta på havet,se på alla dom där fina tjejerna i sina fina glittriga kläder när dom dansade(nån show),leka med alla barn hon träffa på,spela på maskinerna(med pappas hjälp!)Lyssna på musiken på danställen och mycket mer :)
Träffade även på peter siepen som skötte musiken på ett ställe.
Självklart så skulle ju älsklingen ha kort på sig själv och 'kändisen' älskar min lilla 'tönt' <3



Måste då berömma min annars så livliga skitunge som aldrig kan sitta still mer än några minuter(om hon inte kikar på nån braig film) att hon skötte sig jätte bra på den långa tråkiga bussresna både dit och hem!











______________________________

Här kommer en hel del bilder!!


Hon skulle absolut dra sin egen väska!!<3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0