underbara härliga dag :D




Då går denna 'stora' dag mot sitt slut!
Dagen har varit FANTASTISK :D
Lovar att jag har en trött supernöjd tjej här hemma som nog somnar strax.......

Vi började dagen med att äta frukost ute,sen solade jag medans skruttan badade.
När klockan närmade sig tolvtiden tog vi en dusch tillsammans för att sen fixa till naglarna med lite ny rosa färg, sminkning mm.

Riktig mysmorgon/förmiddag bara jag och min älskade busunge<3

''Fick även ett snabbbesök av fannys kusins pappa och farmor som kom med present till fanny :)''
Tack snälla ni!!



Vid halvtre kom millis och lina sen ramlade det in ett hel drös med barn.......
Vart fler än jag trodde :P
Hade fått svar av ca 7 och allt som allt var de 13 busungar!
Det mumsades glass mm,rockades loss (lekdanstävling med priser) och efter de så var det den tradionella fiskedammen så klart! :P

Måste säga att det var lugnare än jag trodde även om de vart hög ljudnivå då och då,lite tjaffs och nån ledsen tår, men mest var det nöjda glada barn :)

Dagen avslutade vi hemma hos svärmor och svärfar där alla mathais syskon var,de bjöds på god mat ,tårta,glass och jordgubbar(maten åt jag men godsakerna hoppade jag över denna gång :P)
Fanny fick busa ytterligare nån timme med sina älskade kusiner<3

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling sen är det sängen då det är jobb och dagis i morgon!

Ja just ja!
Fick ju fina blommor och ett fint halsband(tro hopp och kärlek) av min underbaring så är på morsdag!
Massa kärlek till han<3<3<3




En helt underbar dag har det varit :)


Och Tack för alla fina presenter hälsar vi och fanny!!!


Bildbomb!!!!




















_________________________________________________

Hos svärföräldrarna :)


Bus med kusin<3

Jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0