svar....

ja tycker fyrverkerier är helt ok två gånger om året!!! :)
Och då ska det vara under ordnande förhållanden inte folk som smäller överallt hela tiden....
KLart jag bryr mig i dom(både djur ,barn å alla andra som är rädda!!) MEN är det två gånger om året under en tillställning på särskild plats på en utsatt tid så tycker jag det är ok! :)
Då vet alla rädda att man ska undgå den platsen dom två gångerna under årets alla dagar och gör man inte de så är det man själv som inte bryr sig i sitt barn eller sin hund eller vem det nu är som är rädd :)
Tycker sen att det är både dumt och onödigt att smälla överallt hela tiden!
Händer olyckor och man måste ju så klart respektera alla rädda!
Men som sagt på särskild plats en viss tidpunkt två gånger om året tycker jag är helt ok och det är min åsikt :)
Finns ju ställen där dom bara tänder brasa och den som är rädd bör ju då gå till en sån i stället för till en där fyrverkerier sker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0