så är de!



Igår fick man ett sånt där härligt jobb-sms på morgonen....
Störta ur sängen jäkta till jobbet och ut till kunden på 30 minuter :P
Inte är de kul just när man får det MEN de va skönt att få jobba lite!!!!
Har ju inte fått så mycke sista tiden....
på nya stället vet jag ju varför(en vikarie med släkt på förmedlingen får typ allt) Men på gammla stället får jag ingenting och vet inte vad som är fel???

Man funderar ju på om de är en själv de är fel på!!??
Men om de va så skulle väl chefen för fan prata med en och förklara å sen ta bort mig..eller??!!
Har ju vart ca 5 år och aldrig nån som klagat så inte vet jag??
Har ju mina aningar men dom håller jag för mig själv!!
Sen blir man fan irriterad när dom bokar en när ingen annan kan,då duger man :(

Tröttsamt med hela jobbsituationen!!!!!!!!
Trivs ju jätte bra på nya stället så vill ju inte vidare än....men får man lite jobb lär man ju söka andra möjligheter för pengar måste man ju få in som man kan 'leva'!

Ja ja skit i de nu :P
Nu är de sommar å härlig sol så man är glad ändå!!





I dag har älskling och jag vart i borlänge för att göra slut på en del av lönen...vilket gick lite för bra....haha!
Pengaran rullade men ändå tyckte jag att vi inte handla så mycket...konstigt det där ;P
Har fixat det sista med Fannys barnkalas som är på söndag så nu kan man slappa nästan hela dagen i morgon :D
Få se vad skruttan och jag hittar på???
Kanske systeryster vill ta en date i lekparken så lina å fanny får lejka lite??'Eller om man ska ta sig till en sjö så hon får plaska lite??
beror ju på vädret oxå förstås!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0