ledsen tjej<3

Nu är det stora tårar hos min lilla tjej<3
Hon är jätte ledsen å vill att kusin ska sova här en natt till :)
Hon gråter floder och jag hör knappt vad hon säger.
Dom har haft så skoj i går och i dag.
Dom ses ju så sällan och Fanny pratar ju jämt om dom så klart hon är ledsen nu när Emma åkt hem :)
Hon skulle då få komma dit nästa söndag och leka.

Ska mysa lite med henne innan det är god natt <3
Hon är så go och kramig just nu så man lär ta vara på dom stunderna!!
Hon är inte så mycket för att kramas min lilla brutta.
Jag vill kramas jämt men hon slingrar sig som en hal ål :p

Efter Att faster hämtat Emma tog Fanny och jag en cyckeltur,härligt väder men lite för kallt....är ju fasiken vår! :P
Träden börjar bli gröna och blommorna slår ut men ändå så fattar jag inte riktigt att sommarn strax är här!!??


Måste ju bara säga att jag blir grymt besviken på hur vissa kan bete sig!!!
Borde inte bry mig men när det drabbar nån som står mig nära så kan jag inte annat göra....... :(
Jag hoppas samvetet svider ordentligt men tror ibland att känslor helt saknas....



Ne nu ska jag kika lite på olika kryssningar för tänkte ta en sån om två veckor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0