kvällen före....

Nu längtar jag  efter min bråksatke till skitunge<3
Men hon har de nog myspys hos morfar!

Shit vilket humör den lilla tjejen har utveckalt.....
Och vilken envis en hon har blivit!!!
Undra vem hon har de efter!!!???? ;P
Hon växlar fort med sina humörstormnningar<3
Arg å då jädrar är hon arg!
Men är hon glad så visar hon de lika mycke :)
De svänger fort!!!

Vi( mamman och pappan alltså) måste bli lite bättre på att regler och rutiner ska följas....
Hon har ju lite svårt att tygla sig.
Då hon är så överenergisk tror jag att rutiner är väldigt viktigt.
Många gånger är det så mycket energi,vilja,nyfikenhet mm som bubblar inom henne och det blir liksom för mycket.
Man måste ta henne på rätt sätt för att locka fram 'dom bra sidorna' <3<3<3
Man måste själv tänka på att vara lugn mot henne för annars blir det kortslutning....
Svårt att förklara vad jag babblar om men ville skriva av mig lite :P

Hon är den goaste lilla busunge man kan ha och jag älskar henne mest<3

___________________


Här hemma packas de för fullt samtidigt som jag tittar på bigbrother.....
Ja jag vet!!
Skitprogram men kan ändå inte slita mig :P

Ne återgå till 'arbetet' för i morgon far vi på våran korta minisemester....

KRYSSNING :D


Sänder en tanke till moster skrutt som ligger på barn på lassarettet<3
Hoppas dom kan göra så han mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0