kallt som faaaan :P





Rättviksmarknadaden i år var kall och blöt :P

Va fan nu får det vara nog med snöblandat regn å kyla!!!

Vart inte att gå länge på marknaden men karusellåkning,ballong köp å lite annat smått och gott är ju en självklarhet!
Kunde dock skippat den läskigt gröna pistagebollen jag tvunget lära köpa :P
Färgen va 'fin' men den smakade ju mindre bra.

Vart god mat hos pappsen och så fick man ju träffa halva systragänget å mosters goskruttar cindy-Lou och Billy<3

<3HADE JU VART SKOJ ATT TRÄFFA MINA ANDRA TVÅ ÄLSKADE SYSTRAR MEN VART INTE SÅ DENNA GÅNG<3

Försökte ta kort på kusinaskaran men de gick ju mindre bra!
All uppmärksamhet riktades på godiset å inte mig å min kamera ;P



 

Billy mumsar godis :P






blött åt pappsen å syster :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0