Ännu lite mera stolt!

Är även stolt över mig själv som var till tandläkaren i dag :D
Tandläkaren är verklligen nått av det värsta jag vet! :(
Ont i magen,skakis och nervös som fan innan jag ska dit!

Fick massa beröm över att det såg så fint ut :)
Ska dit i september å laga ett litet hål som jag haft i flera år,inge akut tyckte tandläkaren men då jag känner av det så skulle hon fixa det :)

Och gratis vart det då jag hade två innestående rabbatter!!
Kunde inte bli bättre!
Inge tandsten och inge 'problem' med tandköttet.
Då jag typ gått till tandläkaren 2 gånger på 15 år så är väl detta ganska bra kan jag tycka!!??

Nu ska jag mumsa glass för det lovade jag mig själv som belöning om jag gick dit...
Har ju ändrat tiden några gånger innan men nu tog jag tag i det!



Det blir en av dessa mumsiga!
Älskar denna glass med massa gott i ....
Jätte längesen jag syndade med en sån här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0