<3<3<3

Jag blir galen av att inte veta???
Vill inte tjata på din bror men vill ju veta om du lämnade nått brev och när begravningen blir<3
Du finns hela tiden med mig i tankarn.....
Även om jag gör annat så  surrar det  i bakgrunden...

<3<3<3


Snart är jag klar med denna kurs,går segt...kan inte konsentrera mig men är ju inte så lång tid kvar av pluggande.
Har ju strax fixat fyra kurser,med bra betyg dessutom...det trodde jag aldrig om mig själv!

På  jobbfronten går det segt...får mest i stan både skönt och inte,vill ju ha nån dag i herrhagen så klart  men är ju väldans skönt på stan med avstånd och själva 'jobbe':)

Huvudsaken jag får in timmar så jag får pengar till alla satans räkningar som aldrig tar slut....


Skulle ju till skolan på torsdag men det vart ändrat i sista sekund,nu får jag träffa Lina isället och det är ju mycket skojigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0