undrandes å rädd!

Varit på möte på jobbet i dag, där fick vi veta att dom ska plocka bort ALLA vikarier som INTE är undersköterskor :O
Fattas ju två ämnen för mig, måste ta tag i det så jag blir undersköterska!!
Känns för jävligt!
Man har ju jobbat så länge å så kanske man bara blir bortplockad så där.......
De jag inte förstår är hur fan dom ska få in vikarier som är undersköterskor och ska täcka upp alla ställen i stan????
Det krisar ju nu när det är fler vårdbiträden än undersköterskor!
Hur ska dom då få tag på undersköterskor som sagt????
Fan blir rädd!!
vad ska jag göra, vad ska jag jobba med???
Känns ju som att detta är de enda man kan!
Jävla krångel det blivit med allt!
kan man inte bara få jobba utan alla dessa regler??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0