svammel på en fredag!

Har  kämpat med att hålla mig på bena hela dagen,det är jätte jobbigt men måste ju för att få tillbaks krafterna!!!!
Vi har även varit lite flitiga,rensat på Fannys rum.
Är ju inte så långt kvar tills tomten kommer med nya leksaker ;P
Hon var jätte duktig och hjälpte till inte en endaste sur min när jag kastade en del leksaker som gjort sitt.
Mathias och fanny ska snart åka och inhandla lite gott till mysfredagen :)
ska även stoppa skruttan i ett bad innan det är dags att krypa ner i soffan.

I morgon är det dop för min systerdotter cindy<3
Ville ju så klart gå men eftersom hela situationen är som den är kanske det var lika bra att jag var sjuk å inte kan gå???
Ingen av mina andra systrar ska heller dit......

Synd att det blivit så här :(

Måste ju få gratta anna som äntligen fått sin lilla prins :)
En riktig mystid är vad ni har framför er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0