spyor och promenad

Hört rykten om att barnen på Fannys dagis spyr och nu ringde systeryster å sa att hon mådde sämst, kräks å sånt :(
Fan får rysningar bara nån nämner ordet magsjuka,men som alltid med våran tur så lär väl vi ligga i ett spykalas snart?????!!!!!

Hatar verkligen den sjukan!!!!!!



Fanny och jag har roat oss med en timmes promenad och massa skoj i lekparken.
Lite små kyligt ute  men tycker ändå det är härligt :)
Gillar verkligen hösten, en riktig mysårstid.
Få se om jag får med min kära karl till öb nu när han kommer från jobbet,är ju beroende av att slösa våra ynkliga löner mohahaha.

Är så mycket jag vill!!!!
Massa saker jag vill ha och massa ställen jag vill åka till och massa saker jag vill göra!!!!!
Men allt kostar ju så bara spara, spara och spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0