Myslördag




Dagen har vi tillbringat hos mormor,tog mig även i kragen och släpade mig ut i kyla och rusk!
Det uppskattades så klart av lillskruttan :D
När vi kom hem tvingade jag upp Mathias på vinden för att hämta Halloween sakerna som jag å fanny sen pysslade med.
Nu är det spökmys här hemma!
Tycker denna helg är supermysig men önskade att den skulle firas mer här i vårat land!!!
Sen jag fick barn tycker jag jätte mycke om att smycka hemmet alla storhelger,förr HATADE jag det!!
Men vill ju att fanny ska få den där magiska känslan när det är jul,påsk å så....ja ni fattar ;P
Nu ska jag krypa ner hos älskling i soffan, se film å ja lite godis så klart.
Sen till veckan är det dags att börja ut å gå igen och ge fan i allt gott.
Promenaderna har ju blivit lidandes eftersom jag varit sjuk.

Haft långt hår i dag.....testade löshåret jag beställt :)





.............................................................................................................



Var barnkalas på icamaxi i dag,hoppborg,fiskdamm,clowner,ballonger och ansiktsmålning :)


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Super fin du var i håret:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0