mer än nöjd!

Shit vad glad jag är,fick många tusen mer i lön än jag trodde jag skulle få!
Var en fet semesterersättning med :))))
Plus att jag fått löneförhöjning med hela 2 kr i timmen haha vilket lyft ;P
Var ju skit bra detta med tanke på att jag varit sjuk nästan hela denna månad och inte kunnat jobba mer än fyra dagar.
Nu kan jag spara en slant till nästa månad så man har råd med räkningar och julklappar.

Har roat mig nu på kvällen med att slå in julklappar,känner mig stressad..........är så många vi ska handla till.
Om man hade lite mer fantasi skulle det vara lite enklare!

I morgon ska vi till icamaxi med fanny, är en fotograf där så få se om skitungen lyckas fastna på bild??!! :)



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

åå va roligt att få en bra lön när man kanske inte väntar sig det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0