jobb :)

Fick nyss sms att jag ska jobba kväll,känns bra blir lite rastlös av att gå här hemma!
Alltid skönare att vara ledig när man gjort nått!
Fan har ju varit hemma sen i söndags, inte ok.
Vill ju jobba.........
Synd om älskling som får hoppa in typ alla sina lediga dar på sitt jobb men man har ju räkningar som ska betalas.
Hoppas det blir bättre snart??!!
Har nyss kommit ur duschen,seg morgon detta haha klockan närmar sig 12 och jag har inte ens klätt mig :P
Men jag har ju gjort lite nytta,tvättat en maskin och kollat på våra bästa år,bättre än inget..eller......? :D

Dags att sätta fart, hoppas jag hinner ta mig i kragen och gå en promenad innan det bär iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0