Inte igen!!!

Det är fan INTE sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjuk igen :O
Fanny har krypit ner i sin säng och somnat,ni som känner min skrutt vet att hon är  sjuk om hon sover frivilligt:(
Även jag har börjat hosta mer,huvudet värker och jag känner att halsen inte är ok!!
Känner i hela kroppen att jag inte mår bra...........
Fattar inte hur man kan ha så dålig motståndskraft???
Har ju inte ens blivit helt frisk å så blir man sjuk igen.
Hoppas bara att det inte blir värre än så här.

Har varken råd eller ork att vara sjuk mer!!!!!!!!!!!!


Har då varit duktig här hemma,skurat hela badrummet,dammmat,dammsugit och torkat hela lägenheten :)
Lär ju göra nå nytta om jag ändå bara går här hemma.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

nej men usch va jobbigt! krya på er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0