bäst!!

Var lite sura miner här hemma igår, mest jag ......... pms?? ;P
I dag när jag kom hem från jobbet sa fanny nått om en ros sen sa hon kolla kylskåpet, där inne låg det en kladdkaka med en ros på och två böcker( är ju bokmal ibland när tid och intressant bok finnes).
Varken jag eller mathias är så där romantiska av oss så när han försöker är det supergulligt!!!<3
Älskar han mest,han får mig att känna, att leva,att vara!!!!!



GOTT!!


Fanny å jag har dansat runt som galningar till kaptenröd.
Lite bilder på min underbaring!




Skitungen har mer rytm och takt än morsan! :P

--------------------------------------



Fattar inte vad som hänt dig??!!
Tycker det är förjävligt att vi förlorar dig/er!!
Men vi kan inte bara ta din skit!
Du måste ändra dig och det är mycket......
Tror aldrig det kommer ske,tror inte denna spricka du skapat går att läka......

----------------------------------------

Nu blir det soffmys med godis för mig och Fanny tills det är sovdags för henne.
Sen är Mathias kommer hem blir det tacos och mera soffmys<3
UNDERBARA FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0