Örebro och fest

Jaha fortfarande bakis!!!!
Fattar inte att man är dålig TRE dagar nu för tiden, helt sjukt :P
Tur man inte dricker så ofta längre.
var ju Millis som hade 25 års party i lördags, ganska skoj  inga större bravader haha, bara en endaste sak jag störde mig på MEN de tar jag inte upp här!

Synd att 'vissa' människor inte kan lära sig att acceptera saker som dom ändå inte kan göra nått åt........
Bättre att göra det bästa av det hela!
tycker det är så jädrans tråkigt.........

Lite bilder från festen!


..................................................................................................................................................



Örebro!

Var ju till örebro från fredag till lördag, hälsade på jonna å hennes 'gubbe' plus att vi passade på att gå på leklandet :)
Vi bodde ju på hotell eftersom dom har så många djur hemma och mathias är jätte allergisk.
Inge fel på hotell kan jag tycka,rummet var toppen plus att man kan bada i poolen och man får supersmarrig frukost!
Fanny älskade att simma omkring hon tjöt av lycka mitt lilla bustroll <3
Det enda som var synd var att 'alla' hotellets gäster bestämde sig för att bada samtidigt som oss HAHA.
vi tog leklandet först och där fanns det mycket skojigt att hitta på för både stora och små.
Vi var 'bara' fyra vuxna och ett barn ;)
Efter allt lekande åkte vi en snabbis till hotellet sen gick vi ut och åt pizza, göttigt!

BILDER!!!!


 Madde och jonna roar sig :P


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0