torsdag!

Först åkte mathias och lämnade fanny på dagis i morse sen tog vi oss en skön sovmorgon till nästan tolv :)
Hämtade fanny vid ett och allt hade gått bra även i dag.
Efter dagiset åkte vi hem till Charlott(en arbetskompis) opch hennes busfrö nelly som har vattkoppor,hoppas på att Fanny kanske får det denna gång då?!
Är tredje gången jag försöker få henne smittad....
Vill att hon har de när hon är liten ju,har själv haft det när jag varäldre och det är ingen höjdare!!!
Nelly och fanny lekte bra,både pussar och lite slagsmål hann dom med HAHA.

Nu ska jag strax lägga skruttan sen blir det soggläge för min del:)
Köpte mig en ny tröja idag och jag måste bara säga att jag är sjukt trött på mina bröst!!!
vill så gärna ha mindre, skär snart av dom :(
Skulle ha 'tappat' x-antal kilo så skulle ju även brösten bli mindre!




busungarna Fanny och Nellie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0