skit dag!!!!!

Är så jävla ledsen och arg!
Mathias har förstört en av mina nya tröjor..
Han krympte den i tvätten(har bara handtvättat den å de vet han)
Fattar ju  att han inte gjorde det med flit men är lika ledsen för det!!
Fan jag har ju inga kläder så dom få jag har behöver jag.
Känns även som om man är på väg in i en depp-period...

Har jobbat i dag, bläää magsjukor överallt.....

En skojsig sak är då att jag i dag fått känna på lilla minis sparkar
*stolt moster*


Syrran i vecka 22 + o dagar


Fanny med moster Petra<3

Är även krångel med Mathias semester för nu får han inte ta då vi planerat å jag har ju hunnit boka upp mig på jobb..
Vill ju jobba samtidigt i sommar så vi kan ha semester tillsammans, vi har ju massa planer.
Blir så jävla trött!!
Han har ju inte haft semester på flera år å så ska dom krångla :(
Fattar inte varför han alltid måste få skiten??
 likadant hela jävla tiden.
Hoppas han inte ger sig denna gång!


Ne nu ska jag gräva ner mig!!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas du kommer må bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0