rättvik och bebiskläder

Gissa om det var skönt att sova till halvtolv utan ett enda störande moment :)
vaknade och tog en lång skön dusch utan att nån stog och tjatade på mig, oftast är ju Fanny där jag är haha
Följde med och hämtade henne på dagis,hon stod och målade när vi kom och fröknarna sa att det gått jätte bra(var ju hennes första dag utan pappa där) men att det skulle gått bra det visste jag redan.
Var bara hem och vände sen åkte vi till rättvik,började hos pappa där vi fick god mat!
Efter maten åkte vi hem till syrran med massa bebis saker,fattar inte att min skrutt varit så mini??
Hemma hos Petra kom fanny nöjt till mig...helt rosa runt truten :O
Hon hade hittat ett nagelack!
Tog en stund att få bort,jädrans skitunge<3

Ja ljust ja!!!
Tront ni på fan att bilen gott sönder IGEN....bara en vecka sen vi hade den på lagning :(
Nu har ljuddämparen 'trillat' av, lär ju bli minste en tusing till Buuuuhhääää.......
Fan är ju redan pank som det är!!!!!!!!!

Känner mig yr och konstig............


 Snygg va???


 Fanny och morfar<3


                               <3<3<3                                              Ebba! syrrans lillasyster.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

dessa jävla bilar de bara krånglar nu! det gör våran med usch man blir ju ruinerad!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0