Panik!

Fatta att jag fyller 27 nästa vecka :0
Nästan 30 jävla år
Hur kunde jag bli så ''gammal''???
Åren bara springer iväg,känns som om man måste göra 'nått' med sitt liv.
Är inte missnöjd med det jag har för Fanny och Mathias är det bästa som hänt mig!
Vill bara göra saker så man inte sitter där gammal och grå och ångrar allt man INTE gjort..... typ resa, jobba med nånting som betyder nått...nått som får en att utvecklas, nånting som är  kul.
Är nöjd med det jag gör i dag men vill inte jobba med det för alltid.
Vill göra roliga och betydelsefulla saker med min lilla familj,vill att Fanny ska få en bra, trygg och spännande uppväxt.


Ja det är mycket man vill!!!!

Vill inte bara att livet ska bli jobba sova äta dö!
Finns ju så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

äh är ingen ålder! jag blir hälften till 50 på söndag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0