När tar det slut???




Vilken helvetesnatt!!
Fick ont i magen i går på kvällen sen var det kört, bara springa maraton mellan toa å säng...
Mathias fick sova på soffan eftersom han skulle upp till jobbet.
Vet inte om det är  av magsjukan eller min vanliga skit mage???
Är fortfarande inte bra så har typ legat i sängen hela dagen.
Skönt för både mig och Fanny att hon är på dagis.
Kan säga att jag INTE ser framemot å jobba i morgon!!!
Är ju inte så lätt när man har sån här mage när man inte har tillgång till toalett!
Fick även höra att det går magsjuka på jobbet så jag hoppas att jag inte ska gå till nån med skiten, inte bra för mig att spy å vara kass i magen!
Får ju inte behålla Waranet som jag äter mot proppar och är livrädd att det förlorar sin värkan.
Så snälla låt mig slippa mer magsjuka!!!

Nu ska jag försöka få i mig nått...


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

krya på dig!!känns som många som åkt på skiten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0