magsjuka, sol å jobb

I går tog jag mig till jobbet och lyckades genomföra den super dryga jobbdag som vart!
Fy fan säger jag bara.....
Hände saker som är mindre trevliga!!!
I dag ska jag jobba kvällen, kan säga att jag redan längtar hem haha.

Magen är fortfarande öm,så trött på det här.
Mamma ringde nyss och tackade så hjärtligt för magsjukan hon fått :.
Ja vad säger man?? varsegod mamsen :P
Går ju magsjuka på jobbet med så snart har man väl eländet igen...
Fan vilket toppen väder det är ute!!!
Snart är snön borta, man ser redan marken och det är ljusare på både morgonen och kvällen.
Underbara vår du är väntad.

Nu ska jag sätta fat här hemma så kanske man hinner ut innan man ska till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0