KANSKE???

Äntligen händer det nått.
En sak klar å jag är super glad!!
Nu bara vänta till i morgon............hihi få se om man blir glad eller för jävla besviken??

I dag fyller man då, men har tankarna på annat så dagen har varit stressig!
Slängt ihop en pizza och tårta har jag oxå hunnit med för mamma,Börje,Robin och Niklas kommer snart.
Fick parfym av älsklingen, en jag önskat mig så det tackar jag för <3
Hoppas på att få in lite slantar för det kan behövas :P
Så ska ni ge mig present vet ni nu vad ni kan ge mig haha.
Snackade med chefen i går och hon sa att jag får ett till vikariat efter jag är klar med det jag har.
De säger man ju INTE nej till :D

Nu ska jag mysa med min lilla sjukling här hemma<3


Bilder från i morse :)



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0