kalas :)

I dag har vi varit till rättvik på kalas :)
Syster fyller ju på måndag.
Fanny har mest varit gnällig,inte helt frisk men inge feber i dag!
Tycker bara det är så jobbigt med maten för min skrutt,hon äter ju så dåligt :(
Fan hon blir tre å väger tretton kilo, tycker det är lite lite om man jämför med hennes längd.
Lite mer hull tack!
Själv vägde jag 21 kilo när jag var som fanny men jag var en ''tjockis'' jag haha.
Hon är väl som sin far liten och tanig.

Shit vad jag är fetmätt, har klämt i mig potatisgratäng och grillade grönsakspett.
Blir soffan nu och resten av kvällen, ovanligt va?? ;D
Var lite ölsugen ett tag men nu känns det skönt att jag inte dragit ut på sånna 'dumheter' haha.


 






.....................................................................................................................................................



 MAT!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0