ja visst är det magsjuka :(

Fanny har spytt flera gånger å är jätte ledsen :(
Stackars mammas lilla plutt<3
Hon är då ''duktig'' och spyr i hinken NÄR hon hinner men det mesta har kommit på sängkläderna.
Har snart inga fler täcken eller filtar rena.
Mathias tvättar för fullt men finns ju bara en liten tvättmaskin nere i källaren så det tar tid.
Förbereder mig på en vaken natt och förmodligen får jag själv magsjuka,jag menar hur kan man inte ta upp sitt ledsna barn även om hon har spyor på sig??
Läste om en annan mamma som vägrade typ peta på ungen när 'den' var magsjuk bara för att hon inte ville bli smittad......
Jag HATAR magsjuka men självklart finns jag alltid där för mitt barn när hon är ledsen och rädd!
Ska sjukanmäla mig i morgon bitti för jag jobbar kvällen,ingen ide å gå dit och smitta dom andra och som sagt kommer jag säkerligen själv få det?!
Tur är jag ledig måndag,tisdag och onsdag så jag hinner vila upp mig om jag får skiten.
Nu ska jag fortsätta här hemma!

Fanny ligger för stunden på en luftmadrass så slipper hon spy ner hela sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0