IGEN

Hörde redan igår att min snutt började bli sjuk :(
Hon fick gå till dagis i morse för hon var bara snuvig då men sen efter hon kommit hem från dagis vart det sämre.
Vi var ut en liten vända så Fanny och Lina fick träffas lite och jag å millis :P
Efter en stunds lekande kröp Fanny upp i vagnen och ville vila,hon brukar knappt vila när hon har 40 graders feber så nu måste hon verkligen vara sjuk.
Gick hem så hon fick lägga sig i soffan med täcke å mysa till pippi långstrump<3
Hon får vara hemma från dagis i morgon för jag är ändå ledig, självklart hade hon varit hemma ändå om jag jobbat för då hade nån av oss vabbat.
Ska snart lägga mig och mysa med henne måste bara göra lite saker här hemma först.


Fanny började dagis 22 februari, har knappt gått en månad och ska vara hemma sjuk för tredje gången :(
Hon har alltid varit mycke sjuk å nu blir det väl värre med alla hemska dagisbaciller.
Jag var likadan när jag var liten, sjuk typ jämt så hon har ju och bråss på!

Är ledig ända till måndag klockan fyra, så jädrans skönt!!!!


 Gör armband som moster Moa ska få när hon fyller :)






Mammas äslakde lilla sjukling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0