hemlig!

Varför får min skrutta ALDRIG  vara frisk??
Hon har hög feber äter inget och har jätte jobbig hosta, det bara gurglar i bröstet på henne.
Är rädd att hon får lunginflamation eller nått!
Tycker så synd om henne<3

HOSTAR SÅ HON SPYR HELA TIDEN.


Mycket på gång nu får se vad som händer....
Hemlig tänker jag vara en stund :P

Ska strax börja me tårta för i morgon fyller man ju år.
Bläää, skitdag!


Älskling, ska vara du och jag för alltid!!

Vi måste ge oss med att vara såååå jävla envisa båda två!!
Haha vad har hänt med oss?
Håller på som två idioter...
Ne skärpning på oss!!
Älskar i allafall dig och Fanny mest<3


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men lilla gumman. fortsätter hpon att vara sjuk ofta så kanske ni får ringa en läkare! Inte vara hemlighetsfull för då blir jag så nyfiken:)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag är ingen expert men jag tycker heller det inte är helt normalt. Åå då ska jag hålla utkik på din blogg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0