har du tappat fingret???

Då var denna dagen snart slut!
skönt för nu är jag trött :)
Är ju en del måsten kvar att göra, en ny tårta och mera pizza som jag ska bjuda på i morgon när resten kommer.
 Vill göra klart det i dag så jag kan sova läääänge i morgon, hoppas bara skruttan oxå vill sova haha.
 Hon är så hostig min lilla stackare, mormor tyckte att det bara var skin å ben kvar :(
Vet inte vad jag ska göra för att hon ska få lite hull, nu kan hon inte gå ner mer!
Hon bara växer på längden men vikten står still eller går ner, så jobbigt.

Inget än.......
Orkar inte vänta!
Vill bara veta???

Bilder!



 







Tack för blommor och pengar!!

....................................................................................................................................................


Börje har ett halvt finger(olycka) när Fanny såg det säger hon ''har du tappat fingret?'' är det trasigt''
hahahaha goa unge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0