Fy fan för magsjuka!!!

Ja visst åkte man på skiten :(
Först var det ju fannys tur å sen min,inte lätt att ligga nerkrupen i toan när Fanny klättrar på ens rygg!
Hon klappade mig på ryggen å sa ''bra mamma'' när jag hurklade ur mig allt maginnehåll plus tarmar :P

Som tur var  fick fanny vara hos farmor och farfar några timmar så  mamma kunde spy å skita i fred haha.
Hon hade ju börjat piggna i när det var min tur.
Mathias slapp inte heller undan men han slapp då spy i allafall.....
I dag är jag matt och känner mig sliten, spyr inte men magen är väl inte helt bra.
Jobbigt bara att man förlorar så mycket pengar när man ska vara sjuk!!
Först var ju mathias hemma med fanny förra veckan(feber) sen vart vi hemma båda två halva denna vecka, lär ju vara några tusingar som fattas på nästa lön.
Skit skoj när vi har så mycket utgifter för stunden :(

 I morgon ska jag släpa mig iväg å få insulinutbildning(för jobbet) är mellan tre och fyra.
Blir själv typ hela dagen för Mathias jobbar å Fanny ska ju vara på dagis och härja.
Hon var så söt igår för hon sa ''mamma jag vill börja dagis igen'' haha stackarn tror att fått sluta barra för att hon varit hemma så mycket pga sjukdommar.

Ne nu blir det ett ryck ska lägga pluttan<3



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så oerhört smittsamt också de som jag tycker är så jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0