blodprov

Fan vad trött jag är på detta,spelar ingen roll om man så kommer en halvtimme innan vårdcentralen ens öppnat så står dom där.......
Dessa jädrans gamlingar, dom har ju ändå inget att göra under dagen(många i allafall är ensamma å har inte så mycket planer) så varför har dom så bråttom till dessa provtagningar??
Dom sitter där samma gäng varje gång och tjattrar,vill dom umgås kan dom väl göra det efteråt hemma hos nån istället för att dra ut på tiden för en annan!!!
Alltid kö när man kommer :(
Tog mig ''bara'' en timmes väntan innan det var min tur å då var jag där 7.40 de öppnar 8.00.
Sen var det så klart kärrinegn som fan är helt värdelös på att sticka!
Tre stick vart det denna gång...
Fan ska jag ha det så här hela livet???
Snacka om tid som kommer gå till spillo när jag ska sitta där i väntan å höra på alla kärringar å gubbar....

Strax jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0