Blandade känslor!!!

Så där sätter mig en snabbis här :)
Har haft folk här hela dagen på fika, skoj men man blir trött.

Väntan är slut!
Vi har fått en trea, äntligen!
Är både glad och tycker det är små jobbigt.........
Där vi bor nu är det jätte nytt och fint men trean vi fått är av äldre modell och ganska skabbig :(
Men va fan, mycket kan man snygga till....... tapeter och måla lite så blir det nog bra?!
Köket var hemskt, gula skåpluckor gul ful tapet och röd bänksiva, men kan ju bli bra hoppas jag.
Det enda som jag är orolig över är att hyresvärden inte vill att vi piffar till lägenheten.
Blir även jobbigt med dubbla hyror tre månader men vi har löst det på bästa sätt.
Vi tänkte flytta i mitten av maj så vi har lite tid att fixa i nya lägenheten.
Så ja.... det hela är med blandade känslor,har ju bott här så länge känner ju att detta är mitt hem MIN trygghet!
Kommer ta ett tag innan man vänjer sig med nya stället, är då skönt för nu kommer vi bo på botten och det är bara vi som bor där nere sen är det två familjer som bor på andra våningen, är innergård men det mesta är parkering.
Blir nog bra, Fanny får ju äntligen ett eget rum :)


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

förstår precis vad du menar. tyckte det var jättejobbigt att flytta ifrån vår förra lägenhet. Så mycket minnen det var där vår resa med neo började och det var där som var hans första hem. Sååå mycket minnen. Men man går vidare med tiden så blir det lättare. Klart de är lite jobb men då får ni sätta eran efen prägel på den. Ha precis så som ni vill. Se det som en möjlighet ist för en belastning:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0