bättre men inte helt!

I dag är min skrutt pigg men lite lös i magen, hon har ätit bra oxå :)
Hon får vara hemma från dagis i morgon DUMT att smitta andra tycker jag!
Undrar när jag och Mathias får skiten då??? elller om vi klarar oss???
Ska vi få de kan de ju lika gärna komma nu så man får det överstökat.
Fanny har börjat med en jobbig ovana, varje gång man säger nått till henne säger hon 'va?' så man får upprepa sig hela tiden.
Hon hör mycket väl vad vi säger men ändå kommer detta 'va' hela tiden, skit jobbigt haha.
Köppte mig en ny vår jacka i dag, mycket nöjd MEN hade igentligen inte råd!!
ja ja måste ju få ny jacka nån gång har ju gått i mathias jackla hela vintern då jag inte har nån :(

Allt var bra med systeryster + bebis.
Hon fick ligga kvar över natten men det som orsakat smärtan var nånting med att livmoderna växte fort och tryckt på nånting?( var de svar jag fick av henne när jag frågade haha)
Skulle bli bättre inom tre veckor.



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

åå va skönt där fick jag mitt svar. jättefin jacka:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0