sex




SEX

Är du oskuld?
NEJ!!!

Någon gång haft sex med samma kön? - nja en aningens....

När hade du sex senast? -två dagar sen :P

Vem hade du sex med senast? - Mathias så klart!!

Haft sex på offentlig toalett? -nästan,vart avbrutna :O

Kollat porrfilm? - har väl hänt

Haft sex i snön? - nej lite för kallt för min smak :P

Haft trekant? -:nope

När blev du av med din oskuld? Ganska sent, jag var 16 å glad är jag för det i dag!!!

Haft sex på öppen plats? - Ja det har hänt några gånger :P

Haft gruppsex? - nej

Drömt sexdrömmar? - självklart

Blivit påkommen när du haft sex? -jo då ;)

Haft sex i en bil? faktiskt inte :)

Hur många har du haft sex med? för många!!!

Haft sex i någon annans säng? haha ja,tur dom inte vet det :P

Ångrat att du har haft sex med någon? -ABSOLUT!!!!!

Haft sex på stranden? - neee...

Vem tog din oskuld? - vill jag inte gå in på....

Hur många oskulder har du tagit? ingen vad jag vet?

Har/haft kk?  neeee, men man har väl haft nån som det hänt många gånger med men ej varit i ett förhållande med...

Haft sex med någon annans flick/pojkvän? nja inte samlag men annat:O

Tänkt på någon annan när du haft sex? - NEJ!!

Haft sex i någon förälders säng? Ja

Haft sex i sjö/hav/pool? -neej

Haft sex med någon kompis bror/syster? -jo då :P

Somnat under sex? - nej haha

Haft sex när det varit andra i rummet ? - ja visst :)

Varit med någon över 18?  - Mohahaha jaaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0