sjuklingar

Fanny är bättre men inte helt ,feber och jätte trött och fortfarande lös i magen.
Själv känner jag mig hel risig, börjar få hosta och fryser :(
Skönt det bara är en jobbdag och sen ledig helg, eller ledig och ledig....ska väl jobba på som fan i nya lägenheten!
Är snart klar med köket sen är det dax att börja med hallen.

Lite bilder från förr!



På första  är det min mormor och min mor & på andra  är det min mormor som bebis


 min mor

Min 'andra' mormor och min morfar
'jag i deras knä'
 
Mamma har bott i fosterhem därför har jag två mormor och två morfar!


jag och systeryster<3

SYSTER!


Här sitter Fanny med mormor och tittar på bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0