bus och skoj!

Hemma efter en toppen dag :)
Har varit i borlänge med Fanny och hennes kusin Emma på leklandet.
Gissa om dom haft roligt??:)
Sprungit omkring som dom vildar dom är HAHA
Fanny har verkligen haft jätte skoj.
Efter allt lekande tog vi oss till donken för att få lite käk i oss sen bar det av hem.
Nu är det myspys i soffan som gäller!
Vi har laddat med lite fredags godis för i morgon jobbar både jag och älsklingen så farmor och farfar ska väl vara här med Fanny under tiden.
Är bäst dom kommer hit för min busis börjar bli sjuk IGEN, tycker då det är bättre hon får vara hemma och sova i sin egen säng.
Hon har jätte jobbig hosta som smugit sig på under dagen och är jätte snorig även lite feber har stackaren fått :(
Tur hon var pigg på dagen då så hon inte missat allt skoj vi haft :D

Nu jobbar jag tre kvällar i sträck 'SUCK' skit tråkigt verkligen.......att jobba kväll alltså!
Man sitter bara och väntar på att man ska till jobbet, kan inte slappna av och göra nånting.
Ja det är väl bara att bita ihop!
Behöver dom få timmar jag får.......








                              

Kommentarer
Postat av: marie

såg riktigt roligt ut:D

2009-10-16 @ 20:34:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0