Vad felas??

     
Fattar inte vad det är med mig :(???
Är trött och slut från jag vaknar tills jag lägger mig.
Inte likt mig för jag brukar vara pigg för det mesta....hur lite jag än sover!
             

                    


                                   
                                                
Fanny och morfar<3


  I dag vart det en vända till borlänge (IGEN HA HA) Var biltema på menyn och dollarstore.
kikade mest men fick med mig några nya skålar hem :P
Besök har vi oxå haft i två omgångar :)
Först på förmiddagen kom pappa och syrran och nu på kvällen kom svärföräldrarna på en kopp kaffe.
Alltid skoj med besök :)
Nu ska jag natta lillskruttan sen blir det att bädda ner sig med älsklingen i soffan framför en film.

                 farfar och Fanny<3                                  Mathias och svärmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0