tröttnat??

Funderar på att lägga ner min bdb, orkar inte pilla med bilder varje dag.....
Ja ja får se hur jag gör??
I dag har jag inte gjort nått särskilt, va hem till mossan en snabbis sen har jag och Millis varit i parken med busungarna :)
Fanny är så söt hon leker som bara den nu för tiden, hon är helt inne i sina lekar.
Måste ta tag i det här med dagis, ska ha 15 timmar i veckan.......... blir kul för henne att träffa lite nya nya kompisar.
För att hon ska utvecklas och inspireras är det ju bra för henne att göra nått annat än bara vara med oss! :)

I dag fick vi datorn från Robert *hoppas* den är något bättre än våran sega skit dator........
Blir bara lite små drygt att gå igenom alla bilder och lägga över på skivor haha är ju en heldel eftersom jag är galen i att fta kort :P
MÅSTE RENSAS EN HEL DEL!!!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det mys med mathias<3

                    




Är så glad: fanny somnar nu helt själv på kvällarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0