Sol,bad,bok........

BOKEN: Tycker den är helt okey :)
jag älskar att läsa!
Börjar jag på en bra bok fastnar jag offtast i den haha, jag varken hör eller ser nått för jag blir helt inne i den :P
Tror att jag listat ut vem mördaren är, men men vi får väl se om jag har rätt??
                       

I dag har jag pysslat med massor, både tvätt och städ medans älsklingen jobbade,
Fanny roade sig med att plocka fram alla sina leksaker så dom låg överallt....... sen byggde hon med lego :)
När mathias kom hem åkte vi och badade, man måste ta vara på dom fina dagarna!
 Fanny skrek galna lyckotjut när hon kom i vattnet hon vart helt tokig av glädje och simmade omkring<3
Min bror Följde oxå med för han var hemma och hade tråkigt.
Efter badet drog vi till en skojig lekpark vid lugnet och självklart hade Fanny ingen blöja på sig........
Hon brukar gå på toa eller säga till om hon är nödig men leker hon blir hon lite glömsk, kom ett löst lass i brallan men som tur var fanns det en vattenslang bakom parken så vi spola av skitungen sen kund hon leka vidare :) (hade ombyte med i bilen)
Hon hittade två små pojkar som hon lekte med innan vi åkte hem.
Nu Ligger min skatt och sover :)
Även idag somnade hon själv.



fan skallen är full av tankar är så rädd att vi blir utan jobb.......vi går ju båda två som timmisar i hemtjänsten.
om ändå en av oss kund få en tjänst så slapp man känna denna sterss och oro :(


Nu ska jag göra kvällen sen blir det att krypa ner i favvofotöljen med liet naturgodis mitt täcke så klart och min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0