SOFFA!

Trött???
            JA!!!

Nu har vi beställt soffan........
Känner mig kluven nu när det är gjort.....
Men blir säkert bra?? :)



                                        En sån här vart det!

Fick hem några nya böcker i dag :)
Så nu blir det att slappa med en bok nerbäddad i sängen.
i morgon är det jobb i gen :P
                        
Denna blir det!
Har ju läst första så måste ju läsa fortsättningen så klart :)
Är ju lite små kul för när jag läste första så dök det upp ett namn i boken på en tjej....
(boken är skriven av  en tjej som skriver om sig själv....  om sina psykiska problem, att hon knarkar mm hon skriver alltså om sitt liv och sina demoner)
Det visade sig att hon som skrivit boken var tillsammans med en tjej som jag umgåtts med när jag var yngre...
Lite konstigt att läsa om henne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0